Πέμπτη 14 Μαρτίου 2019

ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΡΑΠΕΖΩΝ


















Με συνάντησαν σήμερα κάποιοι φίλοι μου με ιδιαίτερη διάθεση για πλάκα και πείραγμα.

- Με μια φωνή με ρώτησαν αν ο κατέχων την πλειοψηφία των μετοχών μιας τράπεζας διορίζει και τον διοικητή της;

- Που τα μάθατε αυτά τους ρωτάω και εγώ με τη σειρά μου. Που συμβαίνει αυτό;;;;;

- Και ποιος διορίζει τον διοικητή μιας τράπεζας, αν δεν τον διορίζει ο κατέχων την πλειοψηφία των μετοχών, επέμειναν νομίζοντας ότι θα με φέρουν σε δύσκολη θέση.

- Ο διοικητής της κεντρικής τράπεζας της χώρας, που κάνει το κουμάντο στο τραπεζικό σύστημα ανταπάντησα (νόμιζαν ότι θα με δυσκόλευαν, αλλά μασάω εγώ;).

- Μα μπορεί να συμβαίνει αυτό και στη περίπτωση που ο κατέχων την πλειοψηφία των μετοχών της τράπεζας, είναι ένας κρατικός οργανισμός, και η κυβέρνηση έχει διαφορετική πολιτική και οικονομική αντίληψη από αυτή που έχει ο κεντρικός τραπεζίτης με ξαναρώτησαν;

- Να υπάρχει διαφορετική αντίληψη ανάμεσα στην κυβέρνηση και στον κεντρικό τραπεζίτη δεν μπορεί να συμβαίνει σήμερα. Διότι κυβερνά ο Σαμαράς και κεντρικός τραπεζίτης είναι ο Στουρνάρας,  συνέχισα ακάθεκτος την επιχειρηματολογία μου.
Αύριο όμως που θα εκλεγεί ο ΣΥΡΙΖΑ να κυβερνήσει τη χώρα αυτά θα αλλάξουν!!!!!

Το είπα και τους αποστόμωσα!!!!!!!!!!!

Έφυγαν γελώντας και χτυπώντας με στην πλάτη.

Αυτό συμβαίνει όταν κατατροπώνεις τους συνομιλητές σου και στερούνται επιχειρημάτων. Το ρίχνουν στην πλάκα!!!!!!!!!!

Η΄ δεν είναι έτσι;

Κ.Κ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου