Σάββατο 17 Ιουνίου 2017

ΕΝΑΣ ΔΗΘΕΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟΣ

Αποτέλεσμα εικόνας για ΚΟΚΚΙΝΟ




Χθες (16/6/2017) γύρω στις 8 το βράδυ, αποφάσισα να παρακολουθήσω την εκπομπή των Μανώλη Κοττάκη - Νίκου Μπογιόπουλου στον ραδιοφωνικό σταθμό real 97,8

Η "ειδησοεγραφική" εκπομπή άρχισε με δημοτικά τραγούδια και εξυπνακίστικα σχόλια των παραγωγών της εκπομπής, τα οποία αναφέρονταν στη απόφαση του Eurogroup για την Ελλάδα.

Τα λαϊκίστικα σχόλια των παραγωγών, συνεχίστηκαν στο μεγαλύτερο διάστημα της εκπομπής και κάποια στιγμή αποφάσισα να στείλω το παρακάτω μήνυμα στον ραδιοφωνικό σταθμό:

"Χεράκι χεράκι δήθεν κομμουνιστές καραγκιόζηδες, με καραμανλικούς νεοφιλελεύθερους καραγκιόζηδες. Πάρτε και προφυλάξεις καλού κακού. Gas"

Ο δήθεν κομμουνιστής καραγκιοζάκος Νίκος Μπογιόπουλος, μου έκανε την τιμή να διαβάσει το μήνυμα, ζητώντας μου να γράψω το όνομα μου.

Άμεσα απέστειλα νέο μήνυμα με το παρακάτω περιεχόμενο:

"Δήθεν κομμουνιστή καραγκιοζάκο το όνομα μου είναι Κώστας Καραγιαννάκης. Για να ενημερώσεις τον φάκελο μου. Gas"

Ο δήθεν κομμουνιστής καραγκιοζάκος Νίκος Μπογιόπουλος μου έκανε την τιμή να ξανά ασχοληθεί με το μήνυμα μου, χωρίς να το διαβάσει αυτή τη φορά αλλά λέγοντας:

"Σε σένα που επανέρχεσαι λέγοντας πάλι για καραγκιόζηδες και απειλείς, δεν θα πω το όνομα σου αλλά θα σου πω ότι εκτός από τον καραγκιόζη υπάρχει και ο Χατζηαβάτης".

Η αναφορά αυτή έγινε λίγο πριν ολοκληρωθεί η εκπομπή στις 10 το βράδυ και δύο λεπτά μετά τις 10 κτυπάει το τηλέφωνό μου.

Ο αριθμός που με καλούσε ήταν ο 211-2008252 και όταν το σήκωσα άκουσα τη φωνή του δήθεν κομμουνιστή καραγκιοζάκου Νίκου Μπογιόπουλου, να με ρωτά αν είμαι ο Κώστας Καραγιαννάκης.

Στην καταφατική μου απάντηση, μου λέει ότι είναι ο Νίκος Μπογιόπουλος και με ρωτά:

¨Γιατί με απειλείς; Λέγε, με απειλείς; Πες μου γιατί με απειλείς;"

Του απάντησα ότι έχει ένα πρόβλημα κατανόησης της ελληνικής γλώσσας, διότι δεν καταλάβαινε το περιεχόμενο των μηνυμάτων μου.

Συνέχισε λέγοντας:

"Αν πάθει κάτι, οτιδήποτε, η οικογένεια μου ή εγώ σε καθιστώ υπεύθυνο. Αν πειραχτεί έστω και μία τρίχα από τα αρχ@@@α μου, θα σε γα@@σω"

και έκλεισε το τηλέφωνο.

Κάλεσα αμέσως τον ίδιο αριθμό αφενός μεν διότι ήθελα να συνεχίσουμε το εποικοδομητικό διάλογο μας και αφετέρου ήθελα να του πω, ότι κατανοώ το να είναι μπερδεμένος και να νομίζει ότι τον απείλησα.

Διότι ένα μικρό θεματάκι το έχει με την κατανόηση της ελληνικής γλώσσας και
διότι πολλοί θα είχαν εκφράσει με διάφορους τρόπους την διαφωνία τους, με τα φληναφήματα του και θα μπερδεύτηκε, ποιος του γράφει τι.

Δυστυχώς δεν απάντησε και κάλεσα το 211-2008200 που είναι το τηλέφωνο επικοινωνίας για τους ακροατές του σταθμού.

Στην τηλεφωνήτρια που απάντησε, δήλωσα το ονοματεπώνυμο μου, όπως και ότι μου τηλεφώνησε από τον αριθμό  211-2008252  ο δήθεν κομμουνιστής καραγκιοζάκος Νίκος Μπογιόπουλος συνεργάτης του σταθμού, με απείλησε και με εξύβρισε.

Συνέχισα λέγοντας στην τηλεφωνήτρια, να του μεταφέρει ότι του επιστρέφω τις απειλές και τους χαρακτηρισμούς με τις ίδιες ακριβώς λέξεις.

Και για να τελειώνουμε, άκου δυο συμβουλές δήθεν κομμουνιστή καραγκιοζάκο Νίκο Μπογιόπουλε.

Πρώτη συμβουλή: Κατ@@ρα και λίγο
Δεύτερη συμβουλή: Μανία καταδίωξης = έμμονη ιδέα προκαλούμενη από ψυχική διαταραχή.


Κ.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου