Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

ΛΙΒΕΛΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ





Το κείμενο γράφτηκε από τον Στήβεν Αβραμίδη στο dailytripes.gr :

"ΕΚ ΤΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ

Ανοιχτή επιστολή προς τον κ. Ψαριανό, βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, από το μπλόγκ «Κόκκινος Ουρανός»

Αξιότιμε κύριε βουλευτά,
Συγκινήθηκα ιδιαιτέρως για τις πρόσφατες ερωτήσεις σας στη Βουλή, όπου ζητήσατε την κατάργηση του αγιασμού και της προσευχής στα Σχολεία και την κατάργηση του σώματος των στρατιωτικών ιερέων. Είναι παρήγορο ότι άτομα οξυδερκή σαν και εσάς αντιλαμβάνονται ότι δεν είναι δυνατόν τον ελληνικό λαό να τον απασχολούν θέματα ήσσονος σημασίας, όπως η οικονομική κρίση, οι περικοπές των μισθών και των συντάξεων, η ανεργία, οι απολύσεις και λοιπά ανούσια, μικρά και….
ασήμαντα πράγματα, την στιγμή που το καυτό πρόβλημά μας σήμερα, είναι η αδικαιολόγητη εμμονή των Ελλήνων σε αναχρονιστικά και παρωχημένα μοντέλα που καθιστούν την σύγχρονη πολυπολιτισμική Ελλάδα ένα “θεοκρατικό καθεστώς’, όπως πολύ σωστά είπατε.
Θα σας ήθελα όμως πιο ριζοσπαστικό. Πιο αποφασισμένο. Πιο φάιτερ.
Διότι με την κατάργηση του αγιασμού και των στρατιωτικών ιερέων δεν λύνεται το πρόβλημα. Χρειάζονται δυναμικά μέτρα, αποφασιστικές αλλαγές και ριζικές λύσεις.
Προτείνω λοιπόν σειρά μέτρων, που θα βγάλουν την χώρα μας από τον
Μεσαίωνα του σκοταδισμού και της θρησκευτικότητας και θα την οδηγήσουν
στην φωτισμένη εποχή του εκσυγχρονισμού και της πολυπολιτισμικότητας.
Ιδού τα μέτρα:
- Αφαίρεση όλων των εικόνων και των σταυρών από δημόσιους χώρους.
- Κατάργηση του παρωχημένου και διχαστικού τρόπου χρονολόγησης “προ
Χριστού” και “μετά Χριστόν’.
- Απαγόρευση χρήσεως σε δημόσιους χώρους, φράσεων όπως “Θεός Φυλάξοι’,
“Χριστός και Παναγιά’, “Χριστός και Απόστολος” “τραβώ τα πάθη του
Χριστού’, “Δόξα τω Θεώ” και “(με βάρεσε στο) Δόξα πατρί’.
- Απαγόρευση δημόσιου στολισμού χριστουγεννιάτικων δέντρων, φατνών,
τραγουδίσματος καλάντων, μασήματος κουραμπιέδων και λοιπών
μισαλλόδοξων εθίμων.
- Κατάργηση όλων των παρωχημένων χριστιανικών εορτών. Χριστούγεννα,
Πάσχα, Δεκαπενταύγουστο, Αγ. Πνεύματος, των Φώτων, του Θωμά, της
Τυροφάγου κλπ. Στην θέση τους θα μπορούσαν να μπουν νέου ύφους γιορτές
που θα αντιπροσωπεύουν τη νέα πολυπολιτισμική ζωή μας. Θα μπορούσε να
θεσπιστεί η γιορτή του χαλάλ, του Κεμάλ, του Αχμέντ, του Πανούση, του
Ραγκούση, του Αμπντουλάχ, του ταμ ταμ, της αφγανικής μπούρκας, της
κινέζικης παντόφλας, της αραβικής πίτας, της ινδικής καρύδας, της
αλβανικής φούντας, του βρεγμένου σφουγγαριού, της τσάντας μαϊμού και
του (κλεμμένου) πορτοφολιού.
- Κατάργηση του σταυρού από την ελληνική σημαία, ως συμβόλου
αναχρονιστικού, παλαιολιθικού, και σαφώς διχαστικού. Στο κενό που θα
μείνει, θα μπορούσε να μπει ένα σύμβολο πρωτότυπο, μοντέρνο,
επαναστατικό και ολίγον τρέντυ. Μου έρχεται στο μυαλό το σήμα της
Φερράρι, που σας είναι και οικείο.
- Απαγόρευση του ντιν νταν των καμπανών.
- Απαγόρευση της περιφοράς Επιταφίων στους δρόμους και στις πλατείες,
προς αποφυγήν εντάσεων μεταξύ μειονοτήτων (Ελλήνων) και ντόπιων (οι
υπόλοιπες φυλές).
- Απαγόρευση του σταυροκοπήματος σε δημόσιους χώρους. Για τους ίδιους λόγους.
- Αφαίρεση όλων των σταυρών από πλατείες, μνημεία, ηρώα, βουνά και λαγκάδια.
- Κατάργηση του σημείου του σταυρού στα ψηφοδέλτια κατά τις εκλογές,
ως συμβόλου διχαστικού και παρωχημένου.
- Αφαίρεση του σταυρού ως έμβλημα από τον Ερυθρό Σταυρό. Επίσης να
αφαιρεθεί και από την ονομασία του. Οπότε θα λέγεται “ερυθρός’. Σκέτο.
- Κατάργηση της χρήσεως των ονομάτων “Σταύρος” και “Σταυρούλα’.
- Κατάργηση ανάλογων επιθέτων τύπου Σταυρόπουλος, Σταυρίδης, Σταυράκης κλπ.
- Απαγόρευση προβολής όλων των ταινιών του Σταυρίδη, για τους παραπάνω λόγους.
- Κατάργηση διχαστικών τοπωνυμίων, τύπου Σταυρός Αγίας Παρασκευής,
Σταυρούπολη, Σταυροχώρι κλπ
- Να απαγορευτούν τα σταυροδρόμια, τα σταυρόλεξα, τα σταυρωτά
φιλήματα, οι σταυροβελονιές, οι σταυρόκομποι και τα σταυροκατσάβιδα.
- Να απελαθούν οι σταυραετοί.
Αυτά τα ολίγα για αρχή. Ύστερα βλέπουμε. Εύχομαι καλή συνέχεια στο έργο σας"

Το παραπάνω κείμενο αποτελεί τον ορισμό του λιβελογραφήματος (λίβελος - λατινική  libellus / επιθετικό κείμενο πολεμικής με ακραίους και συχνά συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς / συνώνυμο λιβελογράφημα).

Συντάκτης του ο Στήβεν Αβραμίδης, φιλαράκι του "Άρχοντα Κουροπαλάτη της Αγίας του Χριστού Μεγάλης Εκκλησίας" και του δημοσιοκάφρου Καραγιαννίδη.

Γιατί γράφτηκε όμως αυτό το κείμενο, σε ένα site που βασικά ασχολείται με τα τεκταινόμενα στην ΑΕΚ και παρεμπιπτόντως με άλλα θέματα ;

Επίσης γιατί γράφτηκε αυτό το κείμενο, σε μία περίοδο που ο Γρηγόρης Ψαριανός δεν έχει καμία εμπλοκή με την ΑΕΚ ;

Είναι απλό. 

Ο ανιδιοτελής Αεκτζής Στήβεν Αβραμίδης, αγωνίζεται να αποκτήσει μια καρεκλίτσα στην ομάδα που συγκροτεί ο "Άρχοντας Κουροπαλάτης της Αγίας του Χριστού Μεγάλης Εκκλησίας".

Η ομάδα αυτή, θα αποτελέσει τον πυρήνα για την προσέλκυση και συμμετοχή των φιλάθλων της ΑΕΚ στην ΑΜΚ που θα πραγματοποιηθεί για την επανασύσταση της ΠΑΕ ΑΕΚ (ακούς Κεφτέ ; Εταιρία Λαϊκής Βάσης!).

Ο Στήβεν γνωρίζοντας ότι ο  "Άρχοντας Κουροπαλάτης της Αγίας του Χριστού Μεγάλης Εκκλησίας" θα προτείνει και στον Γρηγόρη Ψαριανό να είναι στην αρχική ομάδα, καταλαβαίνει ότι οι καρέκλες λιγοστεύουν και γράφει το λιβελογράφημα.

Μην ανησυχείς Στήβεν! Αν δεν περισσέψει καρέκλα θα βρεθεί ένα σκαμπό για την πάρτη σου!

ΥΓ. Κεφτέ εσύ γράφε, εγώ ράβω ράμματα για τη γούνα σου! Θα σου απαντήσω σύντομα!

Κ.Κ.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου